top of page

Team-workshops

Naast programma's op maat voor jouw team, geef ik ook workshops in Persoonlijk Leiderschap, Team Acceleration en Myers Briggs. Hieronder lees je hier meer over. En je bent van harte welkom om contact op te nemen en te bespreken wat jouw team nodig heeft!​

  • Persoonlijk leiderschap: ga met je team de diepte in. Je zal jezelf en elkaar beter leren kennen en een band opbouwen waarbij je elkaar gaat helpen om persoonlijke en team-doelen te realiseren. De reacties zijn enorm positief:

"Sinds onze teamsessie zit iedereen van het team anders op zijn plek. We begrijpen elkaar beter en helpen elkaar zo veel mogelijk met elkaars persoonlijke doelen. Er is meer begrip, meer communicatie en meer lucht. Je merkt ook dat dit effect heeft op de rest van de organisatie" 

  • Team acceleration: speciaal voor nieuwe teams, zoals consultancy of project-teams, waarbij de team-leden elkaar nog niet kennen maar wel heel snel resultaten moeten boeken.

Deze workshop aan het begin van een project zorgt dat het team snel up to speed komt en er geen tijd verspild wordt door de nieuwe onbekende samenwerking. Het team wordt snel opelkaar afgestemd en kan zo doelgericht en met onderling vertrouwen, en plezier, snel resultaten boeken. ​

 

Lees meer over deze workshop door op deze presentatie te klikken:

  • ​Myers Briggs: leer je team's voorkeur manier van werken kennen. Je zal onderlinge verschillen gaan begrijpen, makkelijker gaan communiceren over samenwerkingsbehoeften en hele concrete handvaten krijgen om de samenwerking te optimaliseren. "A-haaa" momenten, en veel lol, gegarandeerd!

'Sinds de Myers Briggs workshop kan ik veel beter met mijn baas overweg"

'Het heeft ons geholpen verschillen in werkwijze te begrijpen. Het gaat niet meer over goed of fout, maar over anders. Aan het begin van een samenwerking bespreken we nu altijd de Myers Briggs profielen"

'When organizations institute practices for positive teams (caring, supporting, trusting, etc.) they achieve significantly more in profitability, productivity, customer satisfaction, and employee engagement’

Cameron, Harvard Business Review

bottom of page